Assemblea de delegats

2015-03-03 09:47

El dia 17 de febrer es va realitzar l'assemblea de delegats, aquí tenim la còpia de l'acta:

 

Ordre del dia

1. Desperfectes. Es demana que cada classe passin un full a direcció amb els desperfectes

de les aules i espais.

2. Recordatoris.

- Els responsables de cada classe s’han de recordar d’apuntar els deures, exàmens,

- No es pot sortir de l’aula entre classe i classe. Des que ho fem així, tot va millor i

- No es pot trucar a casa per demanar que ens portin material que ens hem deixat.

etc. al calendari de la classe. També hem d’apagar els llums, finestres, ordinadors i

aires condicionats.

el professorat valora positivament com està funcionant aquesta norma ja que han

minvat els conflictes i les incidències entre hores.

Hem de ser responsables i portar-lo quan toca.

- Cal anar amb compte amb els nens petits: deixar-los passar primer, vigilar de no

empènyer, etc.

- Demà vindrà la inspectora i parlarà amb alguns delegats: Mariona (1r), Ènia (2n),

Lluc (3r) i Laia Ferré (4t).

- Tornem a tenir el servei de consulta oberta amb una nova infermera. Vindrà els

dilluns, cada dues setmanes. Hi haurà un alumne a cada classe que l’ajudarà, és

l’agent de salut i cada classe haurà d’escollir-ne un.

- Els dies 25 i 26 de febrer hi ha convocada una vaga d’estudiants. Recordem que,

per llei, només és permès fer vaga als alumnes de 3r i 4t. Per poder-la fer cal que

les classes ho sol·licitin com a molt tard 48 h abans del primer dia de la vaga, i

que cada alumne porti el justificant de la família. Degut a la falta de temps i que

el trimestre està pràcticament acabat, demanem que si aquells dies hi ha algun

examen, es vingui a fer-lo.

3. Propostes dels alumnes per la setmana cultural, el dia 27/3 i Sant Jordi

Dia 27 de març

- La classe de 1r B proposa que el dia 27 de març, l’últim dia abans de Setmana

Santa, fem diverses activitats: Pintar ous de Pasqua i amagar-los, fer activitats

esportives i pintar el mural de la setmana cultural. També es podria fer un taller de

decoració de pastissos i després un esmorzar col·lectiu.

- En general totes les classes valoren molt bé les activitats esportives de l’any passat

i proposen tornar-les a fer. Afegirien el voleyball. Cal tenir en compte de demanar

a l’ajuntament les claus per obrir les porteries del camp de sorra.

Setmana Cultural

- Els alumnes de 2n proposen anar a veure una pel·lícula al casal o al cinema

de Móra d’Ebre. Es comenta que seria una activitat per fer durant la Setmana

Cultural, ja que tracta dels audiovisuals.

- Els alumnes de 3r proposen fer alguna activitat per començar a recaptar diners

pel viatge de 4t, un cop els alumnes de 4t d’enguany ja hagin anat de viatge. Han

pensat fer alguna cosa per la jornada de portes obertes del dia 27 de març, per la

tarda, i també per Sant Jordi. També han pensat en organitzar un torneig de pàdel.

- Els alumnes de l’aula de projecte s’ofereixen a ajudar els de 3r per les activitats del

viatge.

Sant Jordi

- 1r B proposa que cada classe faci una espècie d’amic invisible, però en lloc d’un

regal, donar (enviar) una carta al company o companya que li hagi tocat.

- També proposen sortir a fer una volta per les paradetes de l’església.

- 2n B proposa fer un joc sobre la història de Catalunya. També fer un esmorzar,

manualitats o conta-contes pels petits. El Sr. Director comenta que el joc sobre la

història de Catalunya no dóna temps de preparar-lo per aquest curs però sí que és

una bona idea a tenir en compte per fer un projecte el curs vinent.

4. Valoració últim dia abans de Nadal

- Pel que fa a la cantada de la residència i el concert de dilluns a la tarda, els hauria

agradat participar més gent. S’explica que altres anys hi havia anat tothom i la falta

de ganes d’alguns va fer que quedés malament. A més, quan es fa alguna cosa

per a tots hi ha gent que no ho valora. En canvi, si només hi van uns quants, qui hi

vulgui anar s’ha d’esforçar per aconseguir-ho.

- La majoria de les classes coincideixen que la cantada de nadales de l’últim dia al

pavelló va resultar massa llarga, feia fred, estaven incòmodes i el so era dolent.

Caldrà veure si és possible fer alguna millora pel curs vinent.

5. Demanda

Els alumnes de l’aula de projecte demanen si es poden posar miralls als lavabos.

S’explica que és perillós però es mirarà si hi ha alguna opció que no representi un

perill.

6. Agraïment

Els alumnes de 4t d’ESO donen les gràcies al director i als professors per la seva

implicació en el viatge de final d’etapa.

—————

Retorna